Vad man gör en regning kväll *

Ja, nu regnar det sjukt mycket.
Satt nyss ute under en mariks och åt middag då de började regna.
När vi ätit upp satt vi där och bara lyssnade på regnet,
ni måste hålla med om att det är ganska mysigt.
Nu sitter man här då och ska sätta i en film.
Tror det blir en Beck film idag.
Enbart för att de är den enda braiga filmen jag har nu som jag inte sett allt för många gånger,
eller tittat sönder genom att glo på den om och om igen just när jag fick filmen.
Så har man lite godis och pepsi max vid sidan om sig, så ska ha lite mys för mig själv här.
Ha det!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!