Slummra in *

NU ska lilla jag gå och lägga mig.
Blir att somna till tvn som vanlig, ska bli skönt att gossa ner sig i sängen eftersom jag är trött än.
Nu slår jag snart huvudet i datorn så ska dra mig till sängen.

Ska bli gosigt att sova med söta Missan!
Ha det bra, godnatt och sovgott.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Julia

Jag vet att jag typ träffar dig jätte ofta men jag saknar dig väldigt mycket! Du ska veta det, jag älskar dig och det är jätte skönt att ha dig vid min sida! <3

Gabriela Fransiska Larsen jag älskar dig!

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2010-08-31 ª 18:09:46
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!