Me & U *

Idag så vaknde jag och julia vid typ halv tolvoch så låg vi och kollade på "Laguna Beach" på Mtv.
Efter gick vi ner och åt frukost och kollade lite mer på "Laguna Beach", var maraton idag.
Sedan så gick vi hem till Julia. Var där en timme innan jag skulle typ hem.
För morbror Håkan skulle komma ikvl så mamma ville jag skulle städa och så.
Därför fick jag offra mig för henne idag.
Så har man efter det bara varit social med Mamma och Håkan, ätit mat och de tog en cafe senare.
Gick därifrån när Julia ringde min hemtelefon, det var så jag hamnade här!
Nu sitter jag här och kollar Morden i Midsummer, efter det går jag ner igen.
Plus pappa kommer hem 00.00 från daffgård inatt!

Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!