Jogging outfit *

Igår efter att ha hjälpt pappa riva en mur (laddar över bilder från de ngn dag och lägger på fcb) och varit på stranden så tog jag mig en jogging runda i mina nya jogging skor.
Så det var uppfriskande :)
Ska springa imorgon igen.







Ja det är min jogging outfit igår och kommer vara!
Hade en trevlig stund när jag sprang i parken med ipoden i fickan,
riktigt härligt!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Yaser Wasfi

finaste kropp


Skrivet - 2010-08-07 ª 18:38:06
Anonym

Tänk om jag hade en sådan fin kropp också.

Behöver tips tjejen!


Skrivet - 2010-08-07 ª 18:41:17
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!