I'm growing older *

Okej, nu har jag varit och handlat med pappa och dammsugat huset.
Under tiden jag dammsuga började jag tänka på en av de saker som skrämmer mig mest.
Att dö! Bli äldre = Komma närmre döden = Till slut dö!!
Ja har ångest för döden och att åldras, även fast jag tror på att jag kommer till himmlen.
Nu undrar jag,
har någon av er också ångest för döden och vad som kommer efter?

Jag har det och jag blir bara äldre för varje dag som går, ett steg närmre döden.

Men man ska inte tänka så ändå slår tanken mig ibland.
Idag var en sådan dag, usch säger jag bara!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Anonym

Vem tänker inte så?

Det gör väl alla då och då?


Skrivet - 2010-08-20 ª 19:12:28
Olle G

Hej!

Så här kanske du vill ha livet i stället:



Jag tycker att livet borde levas baklänges.

Först borde man dö, få det avklarat.

Sedan kan man leva på ett ålderdomshem tills man kastas ut därifrån för att

man är för ung.

Man får en guldklocka & börjar jobba.

Man jobbar 40 år till man börjar plugga.

Man dricker sprit & sätter på pojkar & flickor,

förbereder sig för högstadiet.

Man går mellan & lågstadiet, blir ett barn, man leker, har inget ansvar,

blir baby, kryper in i mammas mage,

flyter runt i 9 månader & avslutar som en orgasm!



Ha det Bra -:)


Skrivet - 2010-08-21 ª 02:46:54
Anonym

Jag tänker inte så, skulle ju vara hemskt och gå omkring och tänka på döden och vad som händer efter. Usch!


Skrivet - 2010-08-21 ª 18:15:53
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!