Fire burning *

Nu ska jag sova efter ännu en dag i skolan.
Imorgon har man en soft dag i skolan, börjar med den första och enbara lektionen imorgon 10:00.
Efter det 11:15 är det grillning på min kära skola med alla från åk 1-3 plus några som kommer och hälsar på som tagit studenten, kul!
När det är över så drar man hem till Anna!

(Bild tagen från henne Facebook)
Som antagligen ingen vet än så är hon min klasskompis.
Vid sju eller åtta tror jag ska vi åka till Malmö festivalen med nårra fler av hennes kompisar samt Olivia och Judith från min klass, kul!
Plus att Julia, ni vet min kompis från e-berg ska nog också hänga med oss!
Så imorgon blir det nog inte så bra uppdatering heller.
Men ska försöka blogga så fort jag kommer hem imorgon!
Nu kallar sängen, godnatt och sovgott!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!