Fashion Baby *

Idag har jag varit på väla och shoppat med mamma, sjut mysigt och kul!
Har utan att veta hur fått "Bad Romance av Lady Gaga" i huvudet, har inte ens lyssnat på henne denna veckan.

I alla fall det jag köppt idag:

Mörkgråa jeans - H&M
Ljusablå jeans - H&M
Lång ljusblå jeans kofta - H&M
Grå kofta - Veromoda
Millitär färgad kofta - MQ
Ihopsatt halsduk - MQ
Guess väska - Lundbergs väskor
Vouge - Pressbyrån








































Det var de bilder jag bjuder på för tillfället, haha!
Nu ska jag snart över med föräldrarna till grannarna Magnus och Linda.
Vi ska äta middag och spela spel, så trevligt!
Ska kanske fotografera lite, men kvällens outfit blir:
de nya ljusblåabyxorna, vitt linne, militärgröna kofta, svart silvrig "halsduk" och maybe min väska.
Beror på vad vi ska ta med!
Efter det blir det att komma hem och kolla klart på Sex and the city the movie 2, som jag sitter och kollar på nu.
Nä nu blir föräldrarna otåliga, ha det bra!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3


/GabrielaFrancesca
Anonym

Jag är avundsjuk på ditt utseende!!


Skrivet - 2010-08-22 ª 01:56:40
David

HM's nya höstkatalog? Lika fin som alltid.


Skrivet - 2010-08-22 ª 22:44:21
Anonym

DU ÄR SKIT SNYGG


Skrivet - 2010-08-22 ª 22:58:49
Anonym

Seriöst om jag hade varit du hade jag ansökt modell jobb! Du är jättesnygg!


Skrivet - 2010-09-03 ª 17:36:17
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!