Don't come inside *


Bild tagen vad Julia Högström!
Bjuder på den för att jag inte lagt upp bild på ett tag och för att jag saknar henne.
Hon kommer hem om två veckor iaf.

Idag känns det som jag varit med om en del iaf.
Först var man och hämta ut ID-kortet.
Jag och mamma blev utelåsta för pappa hade stuckit hemifrån.
Så jag och mamma fick åka ut till Ikea, fast var inte så mycket där för de tömmer ut.
Ska ju bli större.
Så vi gick in och tog en fika på väla tills pappa ringde och sa han var hemma.
Kom hem  och kom in i huset denna gången!
Sedan har man ätit middag, duschat och varit trött.
Men nu har mit trötthet gått över tyvärr.
Ha det bra!
Lots of kisses yours ever Gabbiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!