Cultura Gymnasium *

Ja igår var man inte ett dugg social, haha men var så trött igår!
Först skola igår, börjat på Cultura Gymnasium.
Efter stan med julia och sedan hem till Julia.
Där jag somnade när hon läste Twilight för mig hahah!
Men hon hade världens skönaste mysiga fillt som jag fick ha om mig.
Sedan var det bara hem och äta och kolla tv.
Somnade ganska fort när jag la mig, så skönt att få sova!

Idag var det en ny skoldag, man lär känna folket i ens klass, trevligt!
Även har man börjat prata lite med 2 & 3:or, vi hade en övning med dem idag.
När man kom hem var man slut och drack lite tropisk juice, gott!
Nu börjar det lukta mat där nere, mums är så hungrig!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!