Come as you are *

Ja jag har fått gäster nu, Gudmor, gudfar min kusin hennes dotter Kajsa och tror hennes man Johan är med också.
Så ska gå ner snart och vara social, ett tag sedan jag träffa dem.

Ni kan få veta något som suger.
Det är mina ögonfransar, de är raka och inte ett dugg böjda av sig själv och svarta.
Men mitt förslag för er som inte har ögonfransböjare och som jag ja, inte orkat köpa, haha.
Använd ganska lagom mycket med mascara.
Men vänta imellan när det torkar och lägg på mer och dra den så att den böjer ögon fransen lite.
På köpet får dt både mer synbara ögonfransar (om du har svarta som jag) och de är böjda vilkero också gör så dem syns mer!

Reslutatet på  mitt lilla tips.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!