But the blame on me *

Jag har inte alls varit lika aktiv på bloggen idag...my bad!
Efter vi hade ätit lunch satte vi i videon för vi skulle kolla en grej med våra grannar Magnus och Linda.
Efter det fastnade vi med gammla filmer så har kollat gammla videofilmer hela dagen och ätit middag.
Spagetti och köttfärsås! Mums vad gott det var, det dumma var bara att jag inte var så hungrig.
Har också varit duktig att inte ätit godis på hela helgen så kände att det var dags att göra det idag.
Annars måste jag ju vänta en hel vecka till.
Så har nyss hämtat upp godis och pepsi max.
Ska väl sitta här i min säng, kolla tv och ha det helt mys.
Såklart kommer datorn var på, så håller konakt med er!

Bjuder på en bild som Julia tog några dagar innan hon åkte till England.
Saknar henne!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!