27/8-10 , Malmö festivalen *

Igår var det då grillning med skolan.
Det var intressant.
Efter skolan gick man med Anna hem, Judith var också, kul!
Vi typ lyssna musik och snacka tills vi blev mer än övertrötta och låg i annas säng alla tre och sov, skönt!
Vi sov bort en timme av väntan till att åka till Malmö Festivalen.
Resten snackade vi bort bort plus lyssna på musik då.
Lite innan vi skulle dra kom Sara R (skriver så för ni inte ska blanda ihop Sara md Sara).
Sedan vid typ tio över sju var man på Knutan där man träffade fler.
Tåget var på tillfälligt avbrott i typ 20 min? Seegt som in i.
Vid nio var vi i Malmö.
Vi köpte mat och så på tågstationen, pressbyrån och BK.

De som var med (som jag kmr ihåg namnen på):

Julia Högström,
Anna Dalin Volsing,
Judith Limås-Kollberg,
Sarah Andersson,
Johanna Bertilsson,
Sara Rydén,
Jenny Nguyen,
Charlotte Sunberg,
John,
Oliver,
Måns,
Emil,
Agnes,
Max,
Rebecka,
Ellen m.fl.

Fler namn kommer jag ej ihåg.
De utan Julia, Johanna och Sarah A var Anna och Judiths kompisar.
Men Charlotte t.ex. känner jag sedan innan. Vi har gått på samma skola, var kul och se henne igen!
Plus Jenny är en tjej som jag har gått på samma danskurs som, plus att vi var danspartner i Disco och Hiphop.
Ellen hade jag också konakt med sedan innan, från fcb.
Glömde nästan John, han känner jag lite. Han är kompis med David som är min kompis Hannas ex-pojkvän. Det var visserligen han vi "lämnade" David hos efter han hade varit på filmkväll hos mig med Hansi, Julia och Sarah A.

Vi var där för att se på The Teddybears.
Vi bestämde då att träffas bakom scenen när konserten var slut.
Jag, Julia, Johanna, Sarah A, John och Måns kom faktiskt väldigt längt fram.
Men typ vi små tjejer, haha höll på att bli mosade så John och Måns hjälpte oss ut. Synd om oss!
Men vi hörde dem lika bra utan att stå mosade som att stå mosade, hehe.
Tågresan hem var lika vild som allt annat. Vi pratade och skrattade mycket. Men sedan blev typ alla trötta och halvsov.
Det var kul!
Så det var den dagen då jag inte uppdaterade mig, sorry dudes.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!