13/8 - 14/8-10 *

Igår var man på filmkvälls mys hos Sarah med Julia.
Vi kollade masso med filmer och fottade.
NI får fler bilder när jag har fått de korten som är tagna med Julias kamera och Sarahs.
I slutet kommer i alla fall de som är från min kamera.
Idag vaknade man hos Sarah, bara jag som sov där utav mig & Julia.
Efter flera timma stack jag hem och städade mitt rum lite, sen träffa man Julia.
Så har man varit med henne tills 20.00, vi hade kul.
Kolla på en sorlig film som nämnts tidigare i bloggen, My sister keeper.
Nu har jag däremot jättetråkig alla e så tråkiga.

Yesbox vi kollade Charlies Änglar!










Vårat mumsiga godis som jag tagit med,
Julia hade tagit med popcorn och sarah hade köpt chips!





















Det var alla mina fårn härliga gårkvällen.
ÄLSKAR ER TVÅ TJEJER OTROLIGT MYCKET!
Nu ska jag nog hoppa i duschen, har tråkigt och det var det bästa jag kom på.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!